De xr500 is nogal wat omhoog gekomen door de verbouwde achterbrug en schokbrekers. De xl500 standaard was hierdoor een cm of 3-4 tekort geworden en stond wel erg scheef.
De standaard van de xr250r is een stuk langer, die ietwat ingekort en Jay heeft voor mij het voetje er opnieuw opgelast en netjes mee laten coaten.
Nu zit hij als voorlopig laatste specificatie onder de xr500 special, met dank aan Jay!
Hoe verder? Eerst maar wat meer ermee gaan rijden...of inrijden eigenlijk.
Verder wat wensen voor de toekomst wellicht;
- oliekoeler type xr250r of xr400
- de zijkappen zijn niet helemaal wat ik goed/mooi vind staan. Denk erover ze zelf te gaan maken in polyester uitvoering, heel netjes sluitend tot bijna in het frame, waarbij het buizenframe wat in het zicht komt te liggen.
Alleen wat lastig aan de luchtfilterbak zijde....om iets te verzinnen.
Dus als iemand nog een oude zijkap heeft liggen, waarvan ik van de basis filterbak een cm van kan afslijpen om als mal te dienen, hou ik mij aanbevolen.
- tsja een xr500 twinshock frame, maar is een kwestie van geduld...
Wordt vervolgt tzt.
